Tuesday, June 29, 2010

Kermit




Heb ik ooit verteld dat ik een groot liefhebber ben van Kermit de Kikker? Waarschijnlijk niet, want het heeft niet veel te maken met haken of breien. Maar als je het mij vraagt, ik denk dat het ongelooflijk moeilijk is iets van Kermit te haken of te breien wat op de echte Kermit lijkt. Maar Miss Modular deed wat mij betreft het onmogelijke. Neem een kijkje in haar Flickr-album, in het bijzonder de Sesame Street Collection. Ze is ook bezig met het starten van een Etsy-shop, dus hou die in de gaten want daar zullen binnenkort geweldige dingen te verkrijgen zijn!

Did I ever tell you that I love Kermit the Frog? Probably not, because it doesn't have to do much with crochet or knitting. But if you ask me, I think that it is incredibly difficult to crochet something of Kermit and make it look like the real one. But Miss Modular did the impossible according to me. Take a look at her Flickr-album, especially her Sesame Street Collection. She's also starting an Etsy-shop, so keep an eye on that one because there will be fabulous things in it soon.

8 comments:

  1. Verzamel je ook dingen van Kermit?

    Mijn man is helemaal weg van animal van de Muppets.
    Wil ooit ook iets gaan haken van animal maar nog niet
    echt iets moois gevonden. Misschien ooit zelf een keer
    wat verzinnen maar dan moet ik het eerst wat beter onder de
    knie hebben want vindt het best moeilijk om zelf iets te maken.

    Liefs Kaatje

    ReplyDelete
  2. Hoi Caet, ik verzamel eigenlijk alleen de boeken van Kermit of Jim Henson. Die zijn echt geweldig. Animal is inderdaad ook erg leuk! Kan me voorstellen dat hij daar weg van is.

    Groetjes!
    Annemarie

    ReplyDelete
  3. Mijn man is weg van de Muppets. Ik meer van de draagster van deze leuke outfit (lol). Heb zelf ook verschillende Blythe's en Pullips. Leuk idee van die zaterdag link. Als ik terug ben van vakantie kom ik eens langs op zaterdag. Bedankt voor je bezoek op mijn blog.

    ReplyDelete
  4. Wat ontzettend mooi en leuk gemaakt...

    ReplyDelete
  5. Hoi Annemarie,
    Ik kijk al een tijdje op je blog.. Je plaatst leuke berichtjes!
    Ik ben sinds vandaag ook een blog gestart, dus ik kan je nu volgen!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk blog heb je! Ik kende het niet. (Een mens kan ook niet het hele internet bestrijken. ;) Maar ik kom zeker terug en het idee om een linkje te plaatsen vind ik erg leuk. MAAR ik ben een vreselijk slechte computeraar en weet niet hoe dat moet...

    ReplyDelete
  7. Wat super leuk idee. groetjes Esther.

    ReplyDelete