Wednesday, September 1, 2010

Sneak preview


















Sinds mijn laatste berichtje ben ik bezig met een nieuw project. Deze foto is een sneak preview! Ik hoop dat ik het af heb zodra ik terug ben in Nederland.
Overigens, het is me opgevallen dat er een paar vragen stonden tussen de reacties van mijn vorige berichtjes, dus ik zal die nu beantwoorden.
Allereerst, de mozaiek foto van de Franse Alpen is gemaakt met behulp van BigHugeLabs.
Daarnaast kreeg ik de vraag hoe lang ik over de deken gedaan heb met de cirkels erin. Ik ben ongeveer zes weken geleden begonnen, maar ik was natuurlijk niet in de gelegenheid non-stop te haken.
Voor wat betreft de maat van de deken: ik kan de maten hier helaas niet opnemen, maar ik laat jullie weten hoe groot de deken is zodra ik terug ben in Nederland.
Of ik met meer dekens tegelijkertijd bezig ben? Ja, meestal ben ik dat inderdaad.
Nou, volgens mij waren dat voor nu alle vragen. Als iemand meer vragen heeft dan hoor ik het natuurlijk graag!

Since my last post I have been working on a new project. This picture is a sneak preview! I hope to have it finished as soon as I get back in Holland.
Now, I've noticed there were some questions in the comments under my last posts, so I'll answer them right now.
First of all, the mosaic picture of the French Alpes was made with the help of BigHugeLabs.
Then I got the question how long it took me to make the blanket with the circles. I started about six weeks ago, but ofcourse I wasn't able to crochet non-stop.
About the size of the blanket: I cannot take its measures here, but I will let you know how big it is as soon as I get back home.
If I'm working on multiple blankets at the same time? Yes, most of the time I am.
Well, I think those were all the questions for now. If anyone has more questions, please let me know!

6 comments:

  1. Kussensloop? Sjaal? Ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
  2. Mooi! Ben benieuwd.
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  3. Looks like another beautiful project!

    ReplyDelete
  4. Mooi,hetzo een sprei kunnen worden. ben heel benieuwd.
    Groetjes Esther.

    ReplyDelete
  5. hello, thanks for your comment on my blog, some beautiful crocheting going on here... lovely sense of colour, very cheerful!!
    :) Amy

    ReplyDelete
  6. Leuk zeg.
    Ik ga even verder kijken naar je projecten.

    Groetjes van deze toevallige voorbijganger! ;-)

    ReplyDelete