Tuesday, November 9, 2010

Mittens on Etsy - Wanten op Etsy












*** Don't forget to enter the Children's Mitten Giveaway! Click here if you want to enter. ***

Kun je zelf niet haken of breien of is wanten maken niet jouw ding? Je kunt natuurlijk altijd nog op Etsy kijken en een mooi paar uitkiezen. Etsy is wat mij betreft de meest ondergewaardeerde webshop die er is. Er zijn zoveel mooie wanten (en andere dingen) te vinden daar! Kijk bijvoorbeeld maar eens naar deze wanten. Ben je op zoek naar een paar voor kinderen? Dan vind je de wanten op de foto misschien leuk. Die vind je hier in de Etsy-shop van Cynthia. Deze zijn ook leuk, en deze, deze en... zucht! Ik vind ze allemaal mooi! (-:

Don't you knit or crochet or is making mittens not what you like? You can still look at Etsy and choose a nice pair there. Etsy is, as far as I'm concerned, the most under-appreciated webshop there is. There are so many lovely mittens (and other things) there! Take a look at these mittens for example. Looking for childrens mittens? Then maybe you like the mittens on the picture. They can be found here in the Etsy-shop of Cynthia. These are nice as well, and these, these and... sigh! I love them all! (-:

3 comments:

  1. Nou gefeliciteerd....jouw virus heeft ook mij bereikt! Gisteravond een wantje gemaakt!!! Ik heb het begin gemaakt van een patroon en de tweede helft zelf bedacht. Als de tweede af is zet ik ze online. Vandaag een andere gehaakte creatie erop gezet, ook erg lief als zeg ik het zelf. Haakse! En ik ben benieuwd wat er nog meer komt, groetjes!

    ReplyDelete
  2. Très mignonnes....elles sont adorables...

    ReplyDelete