Friday, July 1, 2011

Good news!















22 comments:

  1. Wat een super leuk nieuws. Dat je elkaar op zo'n manier toch weer tegenkomt en samen iets leuks kunt gaan doen. Heel veel succes! Als ik in de buurt had gewoond, had ik zeker de workshop bij jullie gevolgd. Groetjes!

    ReplyDelete
  2. Sylvie Créative - Créations Ma Déco MaisonJuly 1, 2011 at 9:33 PM

    I'm really happy for you! So nice to have workshops!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk voor je. Zo zie je maar hoe dingen kunnen lopen.
    Het duurt nog even maar toch alvast veel succes gewenst.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  4. Geweldig nieuws! Veel plezier (al met de voorpret). Groeten, Jeanet

    ReplyDelete
  5. Tof om te lezen, jammer dat je wat te ver woont; anders was ik zeker langs gekomen! SUCCES

    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  6. Dankjewel allemaal! (-: Zodra de winkel open gaat zal ik het op mijn blog zetten. Voor wie niet in de buurt woont: Delft is heel erg leuk! (-: Kom vooral eens buurten als je er toevallig bent.

    ReplyDelete
  7. Wat een goed nieuws, je loopt vast het hele weekend te neuriën:) Alvast heel veel succes met wat je gaat doen.
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  8. Wat leuk voor je Annemarie! Ik wens je alvast veel succes met je eerste workshop! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, het is wat ver voor mij.

    Groetjes en een fijn weekend!

    Sofieke

    ReplyDelete
  9. That's indeed good news! I'm happy for you and I'd also like to say thank your for hosting this wonderful party with all those lovely links every week!

    Have a nice week-end! :)

    ReplyDelete
  10. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Heel veel succes met de workshop!!

    ReplyDelete
  11. Isn't that wonderful!
    I hope it's lots of fun for you.

    ReplyDelete
  12. Super nieuws, hoe mooi kan het soms lopen. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Veel plezier samen.

    Groetjes Francoise

    ReplyDelete
  13. doe dat goed !
    én : geniet ervan !!!!

    ReplyDelete
  14. Het is te ver voor me, maar als ik ooit in Delft kom dan hoop ik het winkeltje tegen te komen. Meestal als ik naar een andere stad ga om te winkelen wil ik ook altijd graag dat soort winkeltjes opzoeken.
    In ieder geval heel veel suc6 met je workshops.

    fijne zaterdag - petra

    ReplyDelete
  15. Wat leuk Annemarie! Het is iets te ver voor mij, anders had ik een workshop zeker leuk gevonden! Heel veel succes met de voorbereiding en ik volg in ieder geval je berichtjes. Fijn weekend nog, groetjes Nardy

    ReplyDelete
  16. So many beautiful things! Thank you an have a nice week-end! Greetings from Paris.

    ReplyDelete
  17. alle dingen gebeuren met een reden, dat denk ik echt.
    Super voor je dat dit nu op je pad komt, geniet ervan en gebruik de energie die je er van krijgt!

    ReplyDelete
  18. Thank you so much for sharing with us!

    ReplyDelete
  19. Gefeliciteerd, wat leuk. Jammer dat het voor mij te ver is, maar als ik eens in de buurt ben.... Groetjes van Hannie

    ReplyDelete
  20. Wat leuk dat puzzelstukjes op die manier in elkaar vallen!
    Het is voor mij ook niet in de buurt, maar het wordt vast druk en gezellig, succes!

    ReplyDelete
  21. Wat leuk dat dit op je pad is gekomen!
    Héél veel succes en plezier gewenst!

    ReplyDelete