Saturday, December 10, 2011

Link Your Stuff!














18 comments:

  1. Hoi Annemarie, een wijs besluit! Soms zag je door de bomen het bos niet meer. En inderdaad het is zo leuk om op andermans blog te snuffelen en ik word niet blij als ik word doorgelinkt naar een etsy-pagina. Ik hoop dat er gehoor aan wordt gegeven! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Goedzo, ik vond al , wat doen al die mannensjaals hierop en 2 keer dezelfde link vond ik wel een beetje veel.Goed weekend, Ina

    ReplyDelete
  3. Ook ik vind het een goed besluit, ook ik vond het niet leuk als je iets opende en doorgelinkt werd naar een shop ....

    Liefs
    Marjo

    ReplyDelete
  4. Hallo Annemarie,

    Heb wel een link geplaatst, maar heb ook een etsy shop (maar naar mijn weten heb ik alleen maar naar mijn flickr gelinkt) Als je het een probleem vind, verwijder dan aub mijn link! Ik wil niet de nieuwe regel breken( die ik heel erg goed begrijp!!!)

    groetjes Ria

    ReplyDelete
  5. ik vind het een wijs besluit!

    ReplyDelete
  6. Fijn om te lezen dat jullie het met mijn beslissing eens zijn! Het was inderdaad niet leuk dat er hele rijen in beslag werden genomen door Etsy-winkels.
    @Ria het is natuurlijk geen probleem als je een Etsy-winkel hebt, zolang je daar maar niet naartoe linkt ben je van harte welkom!

    ReplyDelete
  7. Heel fijn om te zien dat je de Etsy-shops niet meer mee laat doen. Ik was telkens teleurgesteld als ik op een link drukte en het bleek een shop te zijn.
    Blessings, Esther

    ReplyDelete
  8. Ik ben het helemaal met je beslissing eens.
    Net als wat MissEbz zei, elke keer als je op een link klikte kwam je bij een etsy shop uit.

    Fijn weekend,
    Monique

    ReplyDelete
  9. Thank you for continuing the link up, and I do understand your reasons, I must admit I thought it was for Etsy shop, also like what has already been said, it was disappointing when clicked links were directed to a shop. Knowing that this will not happen, has encouraged me to take a longer look browsing and clicking on the links posted.
    thank you

    ReplyDelete
  10. Super goed idee! Ik heb al vele leuke blogjes ontdekt, maar gaf het klikken wat op na de etsy-shopkes ;-)
    Groetjes Sofie, fijn weekend!

    ReplyDelete
  11. Hoi Annemarie,

    Ik was dus een van die mensen die linkjes naar mijn Etsyshop plaatste om mijn winkeltje wat te promoten. Maar nu ik de reacties boven mij lees, blijkt dat veel mensen het vervelend vonden, dat is nooit mijn bedoeling geweest hoor. Dus goed dat er nu duidelijkheid over is, ik link voortaan alleen naar mijn blog.

    Groetjes,

    Monique (MGB)

    ReplyDelete
  12. Hallo Annemarie,
    Helemaal eens met je beslissing! Je bent echt geen gemenerik:) Ik was ook - net zoals anderen lees ik hierboven - teleurgesteld als ik bij een Etsy Shop terechtkwam. Bovendien heb je zelf zo'n leuk shop! We gaan lekker door met jouw linkfeestje:)
    Groetjes!

    ReplyDelete
  13. Hoi Annemarie, ik ben blij met je beslissing. Ik vond het inderdaad niet leuk om in een etsy winkel terecht te komen. Deze week doe ik niet mee, niks gehaakt. Fijn weekend, groetjes, Anne-Marie

    ReplyDelete
  14. Een hele goede beslissing! Nu wil ik er ook wat langer voor gaan zitten om overal even te gaan kijken (dat linken naar Etsie vond ik echt verschrikkelijk).

    Een heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Grietje

    ReplyDelete
  15. Ik vond het ook niet zo leuk om doorgelinkt te worden naar een Etsy shop. De shopkeepsters zullen het vast jammer vinden, want ik zag wel heel mooie dingen, o.a. de gehaakte sjaals. Maar ik vind het veel leuker om achter een foto een weblog te vinden. Ik geniet van alle creativiteit die uit de blogs spreekt.

    ReplyDelete
  16. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    felicidades!!
    todo lindo!

    ReplyDelete
  17. Prima beslissing, daar heb ik niks aan toe te voegen.
    Wel wil ik even melden dat het stemmen altijd veel moeite kost, ik moet soms wel 5 keer proberen voor het eindelijk lukt.

    ReplyDelete
  18. Zo fijn dat je deze beslissing hebt genomen, het werd zo commercieel met al die Etsy linken.

    Liefs Jann

    ReplyDelete