Monday, December 19, 2011

Monday Pattern Day: Poncho!






















Ik ben al een tijdje bezig met het haken van een poncho. Hij dreigt een beetje in de bak met onafgemaakte spulletjes te komen, dus ik heb ik me voorgenomen er met de feestdagen weer mee verder te gaan (voor zover er dan tijd voor is). Het patroon heb ik hier gevonden en het is heel erg makkelijk. Ik hoop 'm een keer te kunnen laten zien als hij helemaal af is. :-)

I've been working on this poncho for quiet some time now. It's about to end up in the basket with unfinished objects, so I've planned to work on it during the upcoming holidays (if I have the time). I've found the pattern here (please mind there is a US version and a UK version) and it's a really easy pattern. I hope I can show it to you if it ever gets finished. :-)

2 comments: