Sunday, September 2, 2012

Winner of the Giveaway!






















En terwijl ik bezig ben met een nieuw project is het nu eerst tijd voor de uitslag van de Giveaway! Wie oh wie heeft het boekje Stokhaken gewonnen? Na het weghalen van alle dubbele reacties bleven er 117 echte deelnemers over. En van die 117 won nummer 29 en dat is Esther van de blog Esther 101. Esther, stuur je me je adres? Het boekje komt dan zo gauw mogelijk naar je toe! Heel veel plezier ermee!
Zoals je misschien al gelezen hebt komt komende maand mijn eerste boekje uit, en omdat het zo'n leuke maand voor mij is ga ik het voor jullie ook een hele leuke maand maken! Er zal aanstaande woensdag weer een hele leuke Giveaway zijn en ik heb nog veel meer in petto voor jullie. Zorg er dus voor dat je volger bent van mijn blog als je niks wilt missen. Een fijne zondag gewenst!

And while I'm working on a new project it's now time for the result of the Giveaway! Who won the book about Broomstick Crochet? After removing the double responses there were 117 participants. And from those 117 participants number 29 won and that's Esther of the blog Esther 101. Esther, could you please email me your address? The book will come to you as soon as possible. Enjoy!
As you might have read already, this month my first book will be published and it will be such a fun month for me that I decided to make it a fun month for you too! There will be another Giveaway this Wednesday and there's a lot more to come! So make sure to be a follower if you don't want to miss out on anything.
Enjoy your Sunday!



7 comments:

  1. JEEEEJ IK BEN ZO BLIJ!!! :D Heb staan twijfelen om t te kopen, en het gelukkig niet gedaan, want nu heb ik het alsnog! :D

    ReplyDelete
  2. Oh wat goed! Ik twijfelde nog of je 'm niet had gekocht toen ik je bij Knottenwol zag. Maar goed dat je het niet gedaan hebt :-)

    ReplyDelete
  3. Oh wat leuk, Esther van harte! Veel plezier ermee. Ik volg je blog dus ik zie de stokhaaksels wel verschijnen ;)

    Annemarie, bedankt voor het organiseren en ik kom woensdag zeker even kijken wat je dan in de give away hebt!

    Groetjes, Saskia

    ReplyDelete
  4. esther van harte gefelies met je gewonnen give away, en annemarie leuk dat ik eraan mee kon doen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd, Esther met je prijs!

    Het wordt spannend, Annemiek, bijna JOUW boekje in de winkel (-:
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  6. Wat leuk voor je Esther, gefeliciteerd!

    ReplyDelete