Sunday, February 23, 2014

Flower Project


Als blogger heb ik toch minimaal een aantal dingen nodig om mijn ding te kunnen doen. Ten eerste natuurlijk tijd, maar daarnaast is een goeie laptop. een handig programma om foto's te bewerken en last but not least voldoende inspiratie essentieel. Nu had ik de laatste week weinig tijd, crashte mijn laptop en was ik daarmee mijn favoriete programma's kwijt. Maar gelukkig blijft dan nog de inspiratie over, en daar kom je dan weer een heel eind mee :-) Het project hierboven begon ik niet zo lang geleden. Ik vind bloemen nog steeds heel leuk om te maken, en met dit project kan ik mijn hart ophalen. Ik zal er binnenkort meer van laten zien, in elk geval ben ik nu over de helft. In totaal zijn er net geen 100 bloemen nodig om het af te maken. Een vrolijk klusje dus, ik heb er zin in!
p.s. het patroon van de deken (want dat werd het uiteindelijk) is te vinden in dit prachtige boek.

As a blogger I need several things before I'm able to do my thing. First of all I need time, but besides that I need a good laptop, a useful program to edit photos and last but not least enough inspiration. Last week, I had very little time, my laptop crashed and I lost my favourite programs. But fortunately a lot of inspiration remained, and that takes you very far :-) The project above I started not very long ago. I still think flowers are very fun to make, and this is the perfect project for that. I'll show you more of it really soon, I'm now almost halfway. In total I need about a 100 flowers to finish it. A cheerful job so I'm excited!
p.s. the pattern of this blanket (because that's what it was once finished) is in this lovely book.

16 comments:

  1. Jeetje das ff pech! Hoop dat je snel weer je laptop en programma's hebt! Deze bloemen zijn top, gelukkig heb je je inspiratie nog!
    Fijne week, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    ReplyDelete
  2. Que bueno estoy deseando ver el proyecto acabado.. es genial!!, me emociono solo de ver esas flores.. kiss for you, I love your proyect. Virginia

    ReplyDelete
  3. Wow, wat een opeenstapeling van pech. Goed dat er nog positieve dingen zoals inspiratie overblijven. Een leuk bloemenproject: ik ben nieuwsgierig naar het resultaat.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  4. zo een pech voor je hier nog ene..... toetsenbord en harde schijf.... alles wederom kwijt.... succes hoor en je bloemen zijn gaaf

    ReplyDelete
  5. De foto van je bloemen is prachtig en geeft een zonnig gevoel weer. Heel benieuwd wat het gaat worden.

    groetjes Danny

    ReplyDelete
  6. thanks for the snake peek!
    wonderful blooms!

    ReplyDelete
  7. Gezellig! Zo veel vrolijk gekleurde bloemen.
    Wat een klus zeg, ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
    Groetjes, Nathaly

    ReplyDelete
  8. I too have been making flowers lately - you are right they are great fun to make. Can't wait to see what you have made.

    ReplyDelete
  9. Ziet er ook erg vrolijk uit, veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  10. Lovely flowers :)

    http://asaucystitch.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. They are lovely.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/02/bonfire-wedding-blanket.html

    ReplyDelete
  12. Que bonitas las flores , estoy deseando ver el resultado final .
    Besos !!
    http://lavidaenrosayblanco.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Ik ben benieuwd wat je met de bloemetjes gaat maken!

    ReplyDelete
  14. I hope that you can get yourself and laptop back to normal soon. Your flowers look lovely and I look forward to seeing what they become! xx

    ReplyDelete
  15. Jeetje, wat een tegenslag, gelukkig ben je met een leuke klus bezig. Ze zeggen niet voor niets: Bloemen houden van mensen!

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke haaksels,bedankt,en zo goed beschreven,
    ik ga er zeker wat van haken! Nelleke

    ReplyDelete